02126700804

ال-سی-دی-ترنسپرنت
ال-سی-دی-ترنسپرنت

ال سی دی ترنسپرنت یکی از تجهیزات هوشمند تبلیغاتی است که مانند ابزار های دیگرر اسامی مختلفی دارد. افراد با توجه به درک خود از این دستگاه اسامی متفاوتی را برای آن در نظر می گیرند. پر تکرار ترین آن ها شامل ویترین مجازی، باکس شفاف، باکس مجازی و نمایشگر شفاف می شود. البته نام اصلی این محصول ویترین مجازی است. در این باکسی که در عکس ها مشاهده می نمایید، اشیائی که مد نظر شما هستند تا نمایش برای آن ها صورت گیرد، قرار داده می شود. 

جذابیت این محصول به نمایش هم زمان محتوا و محصول داخل باکس است. چرا که برای مخاطب خود تصویری را خلف می کند که او فکر می کند شی در حال حرکت و یا نمایش متن خاصی است. در واقع توهمی که برای مخاطب ایجاد می کند بر اساس یک ایلوژن شکل می گیرد. این سیستم در ذهن مخاطب تصویری را هحک می کند که کاربر مرز بین واقعیت و توهم را نمی تواند تشخیص دهد.

ال سی دی ترنسپرنت

جذابیت تجهیزات هوشمند تبلیغاتی یکی از عواملی است که کاربران به  سمت خود جذب می نماید. این عامل مهم سبب می شود تا افراد با این تجهیزات حس راحتی بهتری داشته باشند. 

استفاده از ابزارآلات مناسب در راستای معرفی خدمات و محصولات خود همیشه در هر مکانی بیشترین مزایا را برای افراد در بر داشته است. بهترین راه تبلیغات در هر زمینه ای نمایش با کیفیت از محصول و کارایی آن است. چرا که مخاطبان هدفتان را بهتر می تواند راهنمایی نماید. 

ال سی دی های ترنسپرنت مزایای زیادی را دارند. این مزایا برای صاحبان کسب و کار به عنوان سود صد در صدی محسوب می شوند. شما با هزینه کمتر می توانید بهترین ارائه و نمایش را از محصولات و خدمات خود داشته باشید. 

در نمایشگاه ها که محلی برای بازدید عموم از خدمات شماست، تبلیغات مناسب با استفاده از ویترین های مجازی می تواند یکی از موثر ترین راه های افزایش بازخورد شما در زمینه کاریتان باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره بهتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ویترین-مجازی

ویژگی های ویترین مجازی

از مهم ترین ویژگی های باکس های مجازی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • نصب و راه اندازی آسان
  • ظاهری ساده
  • سبک بودن دستگاه: وزن ال سی دی های ترنسپرنت چیزی در حدود 10 الی 12 کیلوگرم بر متر مربع است. 
  • شفافیت بسیار بالا: معمولا در محیط هایی با تابش مستقیم نور آفتاب می تواند تصویری با کیفیت 60 درصدی را تجربه کرد. البته بدون هیچ گونه تداخلی در تتصویر و پس زمینه دستگاه انجام می شود. 
  • اشغال کردن بسیار کم فضا: ضخامت برد اصلی این دستگاه تنها 10 میلی متر از فضا را اشغال می نماید. 
هوشمند-سازی-ال-سی-دی-ترنسپرنت

هوشمند سازی ال سی دی ترنسپرنت

در نمایشگر های شفاف که هوشمند هستند، از یک سیستم تاچ یا لمسی استفاده می شود. شما با استفاده از این سیستم می توانید به راحتی توضیحات مربوط به هر کدام از خدمات و یا محصوات خود را انجام دهید. این کار علاوه بر آسان بودن به صرفه جویی در زمان شما نیز کمک می نماید. از مزایای هوشمند سازی ویترین های مجازی می توان به چند گزینه ای بودن آن ها اشاره کرد. 

علاوه بر این اتصال رایانه های شخصی و سیستم های پخش کننده رسانه امکان پذیر است. از این رو می توانید در ویترین فروشگاه ها و مارکت های خود استفاده نمیایید. این کار به شما امکان مشاهده داخل فروشگاه را علاوه بر محصولات شما در ویترین مغازه خود فراهم می سازد.

سیستم های ال سی دی ترنسپرنت هوشمند جدید ترین و روشی تکنولوژیک برای نمایش و ارائه خدمات شماست. امروزه در میان رقیبان استفاده از ابزار های هوشمندی همچون تجهیزات کانون تبلیغاتی مهان به قرار گرفتن شما در صدر برای دیده شدن کمک شایانی می نماید.

باکس-مجازی

نحوه کارایی و استفاده از نمایشگر های شفاف

برای استفاده از ویترین مجازی یا همان ال سی دی ترنسپرنت در ابتدا شما باید با توجه به محیطی که قصد بهره مندی از آن را دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاورین ما با توجه به نوع استفاده شما از محصول بهترین ابعاد و پیشنهادات را به شما ارائه می نمایند. در ادامه به طراحی متناسب با مکان شما پرداخته می شود. برای افرادی که قصد استفاده از آن را برای ویترین فروشگاه خود دارند بهترین پیشنهاد استفاده سراسری از نمایشگر های شفاف در تمام قسمت هاست. 

فناوری هایی که در ال سی دی های ترنسپرنت به کار گرفته می شوند، به دو نوع اصلی LED و LCD تقسیم می گردند. هر دو این فناوری ها از سیستم های نمایشگر های معمولی الگوبرداری کرده اند. تفاوت بین ماهیت جذب ال سی دی و ماهیت تابشی OLED به آن ها ظاهر بصری بسیار مختلفی می بخشد. نمایشگر ویترین های مجازی ب صورت الکترولومینسانس هستند که با یک لایه نازک و الکترود های شفاف کار می کنند. از این طریق می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید.

سوالات متداول

در ویترین مجازی انیمیشن به صورت دو بعدی پخش می شود ولی در هرم به صورت سه بعدی.

این دستگاه را می توان در سایز های 24،32،42 و 60 اینچ ساخت

بله، شما می توانید برای یک دوره 4 روزه نمایشگاهی دستگاه را اجاره نمایید.

این سیستم تنها یک رنگ را پخش نمی کند. این رنگ عبارت است از رنگ سفید.

برای جواب این سوال باید گفت که بسته به نوع نریشن متفاوت خواهد بود. 

بله شما می توانید شیشه ها را به ال سی دی ترنسپرنت تبدیل کنید.